Mają Państwo możliwość zwrotu zakupionego towaru w butiku online, w ciągu 14 dni od jego doręczenia. Wyjątek stanowi biżuteria wykonana na wymiar podany przez Klienta, oraz według jego pomysłu (po wcześniejszej akceptacji Klienta).
Żeby zwrócić zakupione produkty, należy:
- wypełnić formularz zwrotu, dostępny poniżej,
- odesłać go wraz z biżuterią i dowodem zakupu na adres:
PRACOWNIA ARTYSTYCZNA KAMELEON
Małgorzata Niesobska
Ul. Weteranów 7
44-207 Rybnik
Tel: 690366206
Formularz zwrotu można wysłać również mailowo na adres: [email protected]
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) na adres [email protected]
– Adresat [w tym miejscu konsument powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile jest dostępny adres e-mail]
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
Istnieje możliwość wymiany biżuterii na model w tej samej bądź wyższej cenie, w ciągu 30 dni od momentu odbioru zamówienia, po okazaniu dowodu zakupu biżuterii.
GWARANCJA
Nasza biżuteria jest objęta dwuletnią gwarancją, w ramach której naprawiane są wady ukryte. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz uszczerbków wynikających z nieprawidłowego użytkowania biżuterii.
W celu zgłoszenia reklamacji należy przesłać formularz reklamacji na adres [email protected] lub wraz z biżuterią i dowodem zakupu na adres:
PRACOWNIA ARTYSTYCZNA KAMELEON
Małgorzata Niesobska
Ul. Weteranów 7
44-207 Rybnik
Tel: 690366206
Formularz reklamacji:
Adres................................................................................................
Adres e-mail i telefon kontaktowy..............................................................
Data zakupu towaru ..............................................................................
Przedłożony dowód zakupu ...............
Nazwa reklamowanego produktu, kolor,
Przyczyna reklamacji..............................................................................
Dokładny opis wad produktu ....................................................................
........................................................................................................
........................................................................................................
Kiedy i w jakich okolicznościach wady zostały stwierdzone .............................
.........................................................................................................
.........................................................................................................
Oczekiwanie Klienta w związku ze zgłaszaną reklamacją ....................................
..........................................................................................................
..........................................................................................................
podpis Klienta